Logo
ទីផ្សារ
តើមានកត្តាអ្វីខ្លះដែលមានឥទ្ធិ​ពលដល់ការសម្រេចចិត្តអំពីថ្លៃ?
○ មានកត្តាជាច្រើន ដែលមានឥទ្ធិពល​ដល់ការសម្រេចចិត្តអំពីថ្លៃ មានដូចជា៖
· គោលបំណងរបស់ក្រុមហ៊ុន
· ភាគផ្សំផ្សេងទៀតនៃ Marketing Mix
· ថ្លៃដើម
· សញ្ញក្ខ័ននៃអតិថិជន
· បញ្ហាច្បាប់ និង និយ័តកម្ម
11 months ago

No replys yet!

It seems that this publication does not yet have any comments. In order to respond to this publication from ទីផ្សារ , click on at the bottom under it