Logo
ទីផ្សារ
តើអ្វីទៅជាការបរាជ័យនៃផលិតផលថ្មីមួយអាចបណ្តាលមកពីមូលហេតុអ្វីខ្លះ?
○ ការបរាជ័យនៃផលិតផលថ្មីមួយ អាចបណ្តាលមកពីមូលហេតុ ដូចខាងក្រោម៖
· មើលស្រាលចំពោះគូរប្រកួត​ប្រជែង គឺជា កំហុសជាទូទៅ។
· ប្រញាប់ប្រញាលនាំទំនិញចូលទីផ្សារពេក ដោយមិនបានរៀបផែនការ Marketing ឲ្យបានពេញលេញ។
· មិនបានគិតលើចំណាយ​ថ្លៃដើម។
· ផលិតផលលើសគម្រោងដែលបានគិតទុក។
· គ្មានភាពរហ័សរហួន ក្នុងការនាំទំនិញចូលកាន់ទីផ្សារ ឲ្យបានមុនគូរប្រកួត​តប្រជែង។
3 months ago

No replys yet!

It seems that this publication does not yet have any comments. In order to respond to this publication from ទីផ្សារ , click on at the bottom under it