តើអ្វីទៅជាការបរាជ័យនៃផលិតផលថ្មីមួយអាចបណ្តាលមកពីមូលហេតុអ្វីខ្លះ?
○ ការបរាជ័យនៃផលិតផលថ្មីមួយ អាចបណ្តាលមកពីមូលហេតុ ដូចខាងក្រោម៖
· មើលស្រាលចំពោះគូរប្រកួតប្រជែង គឺជា កំហុសជាទូទៅ។
· ប្រញាប់ប្រញាលនាំទំនិញចូលទីផ្សារពេក ដោយមិនបានរៀបផែនការ Marketing ឲ្យបានពេញលេញ។
· មិនបានគិតលើចំណាយថ្លៃដើម។
· ផលិតផលលើសគម្រោងដែលបានគិតទុក។
· គ្មានភាពរហ័សរហួន ក្នុងការនាំទំនិញចូលកាន់ទីផ្សារ ឲ្យបានមុនគូរប្រកួតតប្រជែង។
○ ការបរាជ័យនៃផលិតផលថ្មីមួយ អាចបណ្តាលមកពីមូលហេតុ ដូចខាងក្រោម៖
· មើលស្រាលចំពោះគូរប្រកួតប្រជែង គឺជា កំហុសជាទូទៅ។
· ប្រញាប់ប្រញាលនាំទំនិញចូលទីផ្សារពេក ដោយមិនបានរៀបផែនការ Marketing ឲ្យបានពេញលេញ។
· មិនបានគិតលើចំណាយថ្លៃដើម។
· ផលិតផលលើសគម្រោងដែលបានគិតទុក។
· គ្មានភាពរហ័សរហួន ក្នុងការនាំទំនិញចូលកាន់ទីផ្សារ ឲ្យបានមុនគូរប្រកួតតប្រជែង។
3 months ago