Logo
ទីផ្សារ
តើដំណើរប្រព្រឹត្តនៃការអភិវឌ្ឍន៍ផលិតផលថ្មី មានប៉ុន្មានជំហាន?
○ ដំណើរប្រព្រឹត្តនៃការអភិវឌ្ឍន៍ផលិតផលថ្មីមាន ៦ ជំហាន គឺ៖
• ការបង្កើតគំនិត ដំណើរនៃការអភិវឌ្ឍន៍ផលិតផលថ្មីដែលចាប់ផ្តើមដោយគំនិតថ្មី។
• ការពិនិត្យជ្រើសរើស និងការវាយតម្លៃដំណាក់កាលដែលត្រូវផ្តើមជាមួយគោលដៅរបស់ក្រុមហ៊ុន។
• វិភាគអាជីវកម្ម ត្រូវពិនិត្យមើលហេតុផល លក់ការប៉ាន់ស្មាន កំរិតរីកចម្រើន ទីផ្សារភាពខ្លាំង និងភាពខ្សោយរបស់ផលិតផលថ្មី។
• កាអភិវឌ្ឍន៍ផលិតផលថ្មី ប្រយោជន៍នៃការបំលែងទៅជារូបរាងទម្រង់ផលិតផលត្រូវបានគូសគ្រោង។
• សាកល្បងទីផ្សារ ទាក់ទងទៅនិងការជ្រើសរើសកន្លែងទីប្រជុំជនពីមួយទៅបីកន្លែងយ៉ាងតិច តំបន់ណាដែលក្រុមហ៊ុនប្រុងនឹងត្រូវជ្រើសរើសទីផ្សារគោលដៅ ដើម្បីសាកល្បងផលិតផលនៅតំបន់នោះ។
• ការដាក់ទុកក្នុងការធ្វើអាជីវកម្ម ផលិតផលត្រូវបានរស់រានមានជីវិត ឆ្លងផុតគ្រប់ជំហាននៃដំណាក់កាលរបស់ដំណើរការប្រព្រិត្តឹនៃវឌ្ឍន៍កម្ម។
1 month ago

No replys yet!

It seems that this publication does not yet have any comments. In order to respond to this publication from ទីផ្សារ , click on at the bottom under it