Logo
ចំណេះដឹង រដ្ឋបាល
ចូរពន្យល់ការពង្រឹងសេវាសាធារណៈ បានចូលរួមនៃការលើកកម្ពស់អភិបាលកិច្ចល្អដូចម្ដេចខ្លះ?
○ សេវាសាធារណៈ គឺជាសកម្មភាពទាំងឡាយ ដែលធ្វើឡើងដោយស្ថាប័នមានសមត្ថកិច្ច និង ស្ថាប័នទទួលសមត្ថកិច្ច ក្នុងគោលដៅបម្រើផលប្រយោជន៍សាធារណៈ។
☆ ស្របពេលជាមួយនឹងគោលនយោបាយ របស់រដ្ឋាភិបាលស្ដីពីសេវាសាធារណៈ ឆ្នាំ ២០០៦ និង កំណែទម្រង់ថ្មីរបស់រដ្ឋាភិបាល ពោលគឺកម្មវិធីជាតិស្ដីពីកំណែទម្រង់រដ្ឋបាលសាធារណៈ ២០១៥–២០១៨ ដែលក្នុងនោះ រដ្ឋាភិបាលបានកំណត់ពីសេវាសាធារណៈគឺជាគោលដៅសំខាន់មួយ នៅក្នុងការកែទម្រង់រដ្ឋបាលថ្មី ហើយក្នុងនោះមាន៖
▪︎ ធានាភាពងាយស្រួល ក្នុងការទទួលយកសេវាទៅប្រើប្រាស់
▪︎ ផ្ដល់សេវាផ្ដោតទៅលើ សេចក្ដីត្រូវការជាក់ស្ដែងរបស់អ្នកប្រើប្រាស់
▪︎ ផ្ដល់សេវាចំទីកន្លែង ដែលមានសេចក្ដីត្រូវការរបស់អ្នកប្រើប្រាស់សេវា
▪︎ លើកកម្ពស់តម្លាភាព និង ការទទួលខុសត្រូវក្នុងការផ្ដល់សេវា
▪︎ កែលម្អគុណភាព និង ប្រសិទ្ធភាពក្នុងការផ្ដល់សេវា
☆ ចំណែកនៅក្នុងអត្ថន័យរបស់អភិបាលកិច្ចល្អវិញ គឺជាវិធីសាស្រ្ត ឬ មធ្យោបាយដែលរដ្ឋ ស្ថាប័ន អង្គភាព ប្រើប្រាស់ក្នុងការគ្រប់គ្រងសេដ្ឋកិច្ច សង្គមកិច្ច និង សន្តិសុខ ដើម្បីផលប្រយោជន៍រួមរបស់ប្រជាពលរដ្ឋ។ ហើយវាមានគោលការណ៍សំខាន់ចំនួន ៩ ក្នុងនោះរួមមាន៖
1. ការចូលរួម
2. នីតិរដ្ឋ
3. តម្លាភាព
4. ការព្រមព្រៀង និង ឯកភាព
5. សមធម៍
6. ប្រសិទ្ធភាព និង ភាពស័ក្កិសិទ្ធិ
7. គណនេយ្យភាព
8. ការឆ្លើយតប
9. ចក្ខុវិស័យជាយុទ្ធសាស្រ្ត
☆ ហើយនៅក្នុងគោលការណ៍ទាំង ៩ នៃអភិបាលកិច្ចល្អនេះ មានគោលការណ៍មួយចំនួន ក៏បាននិយាយនៅក្នុងគោលការណ៍នៃការផ្ដល់សេវាដែរ ក្នុងនោះមាន៖
1. ប្រសិទ្ធិភាព
2. ភាពឆ្លើយតប
3. សមធម៍
4. ការចូលរួម
5. តម្លាភាព
6. គណនេយ្យភាព និង គ្មានអំពើពុករលួយ ការស៊ុមគ្រលំ និង បក្ខពួកនិយម
☆ ដូចនេះ ការពង្រឹងផ្នែកសេវាសាធារណៈនេះ ពិតជាបានរួមចំណែកយ៉ាងពិតប្រាកដ នៅក្នុងការលើកកម្ពស់នៃអភិបាលកិច្ចល្អមែន។
1 year ago

No replys yet!

It seems that this publication does not yet have any comments. In order to respond to this publication from ចំណេះដឹង រដ្ឋបាល, click on at the bottom under it